پیگیری ویژه به منظور برطرف نمودن مشکل پلتفرم دیجی‌کالا

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: به صورت ویژه پیگیر حل مشکل دیجی‌کالا شدیم و در حال حاضر مشکل درگاه برطرف شده است.

02 آبان 1403 103 --
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی؛

پیگیری ویژه به منظور برطرف نمودن مشکل پلتفرم دیجی‌کالا

به  گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: به صورت ویژه پیگیر حل مشکل دیجی‌کالا بودیم.

وی در ادامه، افزود: بسته شدن درگاه شرکت دیجی‌کالا به‌واسطه اعلام قانونی ستاد مبارزه با قاچاق مبنی بر عرضه کالای قاچاق توسط پلتفرم مذکور بوده است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: متاسفانه شرکت مذکور در فرصت زمانی چندماهه اقدام به رفع تخلف نکرده بود که علیرغم چندین نوبت اطلاع‌رسانی به مدیران شرکت، در نهایت منجر به بسته‌شدن درگاه پرداخت گردید‌.

وی در پایان با اشاره به برطرف شدن این مورد، گفت: با برطرف شدن تخلف و حذف کالاهای قاچاق، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بلافاصله اینماد را فعال کرده و به صورت ویژه فعال شدن درگاه پرداخت را از بانک مرکزی پیگیری کرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر خرید از پلتفرم مذکور بدون اشکال در جریان است.