رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: ظرفیت بازار خدمات بسیار قابل توجه بوده و این حوزه فرصت بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است
تسهیل گری امور مردم با توسعه سکوهای خدمترسان
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در بازدید از شرکت چارهیاب هوشمند سانا و پلتفرم آچاره، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیستبوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخشهای خصوصی در تنظیمگری مطلوب این حوزه در کشور است.
برنامه ریزی 5 ساله برای تحقق اهداف زیست بوم
وی در ادامه افزود: برنامهریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه ۵ سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.
تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این بازدید با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاهها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آنها به نسبت سایر عرضهکنندگان و شرکتهای تجارت الکترونیکی متفاوت است.
تسهیلگری برای امور مردم
وی در ادامه با اشاره به تسهیلگری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیلگری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدلهای سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه میدهند.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیتهای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که بهصورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.