افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترو
افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.
شماره مرکز تماس سامانه اینماد: 54604000 -021
نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir