نشست هم اندیشی در خصوص سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نشست هم اندیشی در خصوص رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکتر
نشست هم اندیشی سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی
نشست هم اندیشی در خصوص سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نشست هم اندیشی در خصوص رتبه بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی، پنجم شهریورماه، با حضور برخی از صاحب نظران و اصحاب رسانه در محل این مرکز برگزار گردید. در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی آماری در خصوص وضعیت تجارت الکترونیکی در ایران، در رابطه با سیستم جدید رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی نیز صحبت و رویکرد این رتبهبندی به طور کامل ارائه گردید.
هدف از راه اندازی این سیستم، رتبهبندی کسب و کارها بر مبنای میزان اعتمادپذیری، هدایت کسب و کار به تعامل صحیح با مشتری، ایجاد سیستمی خودکنترل در حوزه این تعامل با قابلیت ارائه معیاری قابل سنجش جهت کمک به مصرف کننده در انتخاب کسب و کار مطلوب خود می باشد. شایان ذکر است، قابل اعتماد بودن کسب و کار بر مبنای میزان پایبندی و تعهد وی به اجرای مفاد قرارداد فیمابین خود و مشتری تعریف شده است و در این راستا شاخص هایی جهت ارزیابی با رویکرد نحوه تعامل کسب و کار با مشتری تعریف شده است. رتبه کسب وکار در نهایت بر مبنای میزان امتیاز دریافتی تعیین می گردد.