برای مدیریت ورود-خروج کالا و مدیریت موجودیهای استراتژیک در طول زنجیره تامین کشور در گام نخست ، "سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا" به هر انباری شناسه ای اختصاص می دهد.
چگونه باید اطلاعات انبار خود را در سامانه شناسه کالا ثبت و اطلاح نمایم؟
برای مدیریت ورود-خروج کالا و مدیریت موجودیهای استراتژیک در طول زنجیره تامین کشور در گام نخست ، "سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا" به هر انباری شناسه ای اختصاص می دهد. ثبت درست اطلاعات انبار از نظر قانون اجباری است و مثال یک توفیق اجباری مزایایی همچون تسهیل و تسریع امور مرتبط با انبارش کالا در انبارها و مراکز نگهداری دارای شناسه، مدیریت میزان ورود کالا به انبار (از طریق قبض انبار)، کنترل خروج کالا از انبار (از طریق بیجک یا سند خروج کالا)، نگهداری اطلاعات به روز مربوط به مالک کالا و ... را در پیش دارد. برای آشنایی با فرآیند ثبت اطلاعات انبار در این سامانه، میتوانید راهنمای کاربری را مطالعه نمایید.