اداره کل امور مالی و ذیحسابی
وظایف: 1) نگهداری حساب اعتبارات بر اساس بودجه مصوب و تهیه گزارش از هزینه های انجام
شده 2) تأمین اعتبارات برای پرداخت ها و اعتبارات عمرانی مرکز و صدور درخواست وجه
وصول اعتبارات مصوب مربوط 3) ثبت و نگهداری حساب های مرکز اعم از اعتبارات جاری و عمرانی 4) تهیه صورتحسات و تنظیم گزارش درآمد به تفکیک منابع 5) تهیه و تنظیم اسناد هزینه مربوط به مرکز 6) انجام امور مربوط به دریافت ها بر اساس قوانین و مقررات 7) رسیدگی به کلیه اسناد هزینه از نظر وجود مدارک لازم و تطبیق آنها با قوانین
و مقررات مربوط 8) تهیه و تنظیم حساب های ماهانه و سالانه مرکز جهت ارسال به مراجع قانونی ذی
ربط 9) ثبت و نگهداری حساب اموال مرکز 10) تهیه گزارش های مالی دوره ای و موردی 11) نظارت بر اجرای قوانین و مقررات مالی و عنداللزوم تهیه و اصلاح آئین نامه
ها و روش های مالی داخلی جهت رفع مسائل و مشکلات موجود 12) انجام همکاری های لازم با واحد مربوطه به منظور به کارگیری فناوری های
نوین اطلاعاتی، اداری و مالی و به کارگیری اتوماسیون اداری
13) اظهارنظر کارشناسی در خصوص انجام صرفه جویی در اعتبارات هزینه ای و نظارت بر تخصیص بهینه
اعتبارات در موارد تعیین شده |