چاپ        ارسال به دوست

فرآیند تأمین مالی کسب‌وکارهای الکترونیکی زیست‌بوم دریایی تسهیل می‌شود
روابط عمومی:

فرآیند تأمین مالی کسب‌وکارهای الکترونیکی زیست‌بوم دریایی تسهیل می‌شود

فرآیند تأمین مالی کسب‌وکارهای الکترونیکی زیست‌بوم دریایی تسهیل می‌شود

چهارمین جلسه کمیته تخصصی تجارت الکترونیکی و کسب‌وکارهای دیجیتالی شورای‌عالی صنایع دریایی به میزبانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، چهارمین جلسه کمیته تخصصی تجارت الکترونیکی و کسب‌وکارهای دیجیتال دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی در قالب کارویژه تخصصی زیرنظام تأمین مالی با محوریت "تأمین مالی کسب‌وکارهای الکترونیکی در زیست‌بوم دریایی"، برگزار شد.

علیرضا جاوید عربشاهی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، پایش و مطالعات راهبردی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این جلسه با تأکید بر راهبرد تسهیل پرداخت و تأمین مالی ناظر بر زیرنظام مالی زیست‌بوم تجارت الکترونیکی اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارهای الکترونیکی برای ورود به صنایع دریایی، موضوع مدل تأمین مالی سرمایه در گردش است.

وی افزود: پنج زنجیره ارزش بانکرینگ، غذا، گردشگری، عملیات و ساخت از میان 15 زنجیره اصلی زیست بوم دریایی کشور که بیشترین ارتباط با حوزه کسب و کارهای الکترونیکی را دارند انتخاب شدهاند که به زودی از طریق فراخوان، ثبت نام اولیه برای ارایه فرصت‌های توسعه کسب و کارها در زنجیره ارزش صورت خواهد گرفت.

در این جلسه، شرکت‌های فعال در حوزه جمع‌سپاری مالی ضمن تبیین فرآیند تأمین مالی از ابتکار عمل دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی در خصوص توجه به موضوع تأمین مالی به روش جمع‌سپاری برای کسب‌وکارها استقبال کردند.

شایان‌ذکر است یکی از اهداف راهبردی مرکز تتا، نفوذ تجارت الکترونیکی در صنایع است.


٠٩:٥١ - شنبه ٢٣ دی ١٤٠٢    /    شماره : ٦٥٠    /    تعداد نمایش : ٣١٣٢