چاپ        ارسال به دوست

ضرورت شناخت متولیان اصلی حاکمیت و کسب‌وکارها از یکدیگر
در سیزدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی عنوان شد؛

ضرورت شناخت متولیان اصلی حاکمیت و کسب‌وکارها از یکدیگر

در سیزدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی عنوان شد؛

ضرورت شناخت متولیان اصلی حاکمیت و کسب‌وکارها از یکدیگر

در سیزدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی، مرکز تتا میزبان فرزین فردیس مدیرعامل شرکت سرآوا و عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني تهران بود.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در سیزدهمین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرزین فردیس مدیرعامل شرکت سرآوا موضوع ضرورت شناخت متولیان اصلی حاکمیت و کسب‌وکارها از یکدیگر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرآوا اظهار داشت: بعضا عدم شناخت متولیان اصلی حاکمیت و کسب‌وکارها از یکدیگر باعث توقف فعالیت کسب‌وکارها از جمله در حوزه رمزارز شده که ناشی از عدم شناخت کافی بوده و این تکرر توقف‌ها و طولانی بودن آنها سبب می‌شود امنیت سرمایه‌گذاری کم شود و سرمایه‌گذاران در این حوزه‌ها فعالیت نکنند.

فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا در تایید سخنان فرزین فردیس بیان داشت: همین عدم گفتمان و عدم حضور کارشناسان دور یک میز برای حل مسائل مربوط به تجارت الکترونیکی سبب شده که در کشور ما توسعه تجارت الکترونیکی به معنای واقعی اتفاق نیفتد زیرا گردش کار به درستی به حکمران انتقال داده نشده است.

وی در ادامه، اقدامات انجام شده در مرکز تتا برای بهبود گفتمان و جذب سرمایه‌گذاران را تشریح نمود و درخصوص نحوه هم‌افزایی شرکت سرآوا و حاکمیت نیز نوید داد مسائل مطروحه را در کارگروهی که از قبل برای به ثمر رساندن اهداف طرح یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی تشکیل شده است، پیگیری خواهد کرد و گزارش اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

خاطرنشان می شود این سلسله نشست‌ها به همت دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا، با هدف نزدیک شدن نگاه بخش خصوصی و دولتی، ایجاد هم­افزایی و همفکری برای رفع سریع­تر موانع موجود بر سر راه کسب­وکارها هر هفته یکشنبه‌ها برگزار می‌شود.


١٥:٠٨ - چهارشنبه ١ آذر ١٤٠٢    /    شماره : ٦٤٢    /    تعداد نمایش : ١٣٤٠