چاپ        ارسال به دوست

افزایش رضایتمندی مردم و رسیدگی درست و دقیق به تخلفات با راه‌اندازی سامانه  CODR
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه

افزایش رضایتمندی مردم و رسیدگی درست و دقیق به تخلفات با راه‌اندازی سامانه CODR

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام کرد:

افزایش رضایتمندی مردم و رسیدگی درست و دقیق به تخلفات با راه‌اندازی سامانه CODR

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب و کارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط (CODR)، افزایش رضایتمندی مردم و رسیدگی درست و دقیق به شکایات از کسب‌ و کارهای اینترنتی را از مزایای راه‌ اندازی این سامانه، دانست.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، اصغر جهانگیر افزود: موضوع هوشمندسازی رسیدگی به تخلفات و شکایات در سند تحول قوه قضائیه نیز هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان این‌که هوشمندسازی بر اساس برنامه ششم توسعه تکلیف ما است، تصریح کرد: نگاه راهبردی به موضوع هوشمندسازی رسیدگی به تخلفات و شکایات وجود دارد، ضمن این‌که رهنمودهای مقام‌ معظم‌ رهبری و رؤسای قوه قضاییه در گذشته نیز با تأکید بر این موضوع بوده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در خصوص داوری جمعی در سامانه (CODR) نیز گفت: در نظام اسلامی تا جایی که ممکن است کارها باید به خود مردم واگذار شود.

جهانگیر در این خصوص اضافه کرد: برای افزایش رضایتمندی تا جایی‌که ممکن است، ارجاعات برای حل مسائل مردم از طریق داوری توسط خودشان باید انجام شود که این سامانه با همین هدف ایجاد شده است.

گفتنی است، سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌ و کار‌های اینترنتی و داوری جمعی بر خط (CODR) با حضور وزیر صمت، وزیر دادگستری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، رونمایی شد.

دانلود کلیپ سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌ و کار‌های اینترنتی و داوری جمعی برخط (CODR)


١٧:٠٤ - شنبه ٢١ اسفند ١٤٠٠    /    شماره : ٤٩٦    /    تعداد نمایش : ١٤٨٣