چاپ        ارسال به دوست

کسب رتبه دوم کشوری توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ارزیابی دوره هشتم توسعه دولت الکترونیکی
روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

کسب رتبه دوم کشوری توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ارزیابی دوره هشتم توسعه دولت الکترونیکی

کسب رتبه دوم کشوری توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در

ارزیابی دوره هشتم توسعه دولت الکترونیکی

بر اساس نتایج ارزیابی دوره هشتم توسعه دولت الکترونیکی که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شده، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه دوم کشوری از بین 163 دستگاه اجرایی گردیده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، آقاي حمیدرضا قربانزاده معاون توسعه منابع انساني و امور پشتیباني مركز تتا اعلام کردند این مركز در ارزیابي دوره هشتم پایش كیفیت خدمات الکترونیکي، درگاه ها و پرتال هاي دستگاه هاي اجرایي كه توسط سازمان فناوري اطلاعات صورت مي پذیرد، رتبه دوم را در بین 163 دستگاه اجرایي كسب نموده است.


آقای قربانزاده افزودند: ارزیابي این دوره با رویکرد سخت گیرانه تري نسبت به دوره هاي قبلي و بر اساس 36 شاخص در قالب 4 اولویت سیاستي دولت كاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشاركتي انجام گردید. بنابر اعلام ایشان، تمامي 51 خدمت مركز تتا، الکترونیکي شده و از سال گذشته رویکرد هوشمندسازي خدمات در دستور كار مرکز قرار گرفته و به پیشرفت هاي خوبي نیز رسیده است.

ایشان یکي از دلایل كسب رتبه برتر توسط مركز تتا در سنوات اخیر را، اتخاذ سیاست هاي مبتني بر معماري سازماني، توجه ویژه به كاربران، سهولت فعالیت كسب و كارها، یکپارچگي در ارائه خدمات، شفافیت و دسترسي ذي نفعان و مردم به سامانه ها و اطلاعات مورد نیاز و اخذ مشاركت آنها در سایه تلاش و پيگیري مستمر و هدفمند كلیه مدیران و كاركنان مركز تتا اظهار داشتند.

لازم به ذكر است مركز تتا، عهده دار مسئولیت تسهیل، ترویج و توسعه تجارت الکترونیکي در كشور و همچنین راهبری سامانه هاي مهم تجاري در سطح ملي مانند سامانه جامع تجارت ایران و سامانه تداركات الکترونیکي دولت (ستاد) بوده و توسعه گواهي الکترونیکي از دیگر وظایف آن مي باشد.

خاطرنشان می گردد، در ارزیابی دوره قبلی (دوره هفتم)، مرکز تتا موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده بود و در ارزیابی دوره هشتم به رتبه دوم کشوری ارتقا جایگاه یافته است. در ارزیابی این دوره، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رتبه اول قرار گرفته و سه دستگاه بیمه مرکزی، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ترتیب پس از مرکز تتا در رتبه های سوم الی پنجم کشوری قرار گرفته اند.


٠٩:٢٠ - چهارشنبه ١٧ آذر ١٤٠٠    /    شماره : ٤٥٩    /    تعداد نمایش : ١٢٧١