چاپ        ارسال به دوست

نشست خبری یک سالگی رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی
برگزار می کردد:

نشست خبری یک سالگی رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی

برگزار می گردد:

نشست خبری یک سالگی رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی

به مناسبت یک سالگی اجرای پروژه رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی، نشستی خبری با محوریت این موضوع و ارائه گزارش عملکرد یک ساله اجرای پروژه، در روز دوشنبه یکم آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، پروژه رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی با هدف ایجاد یک سیستم خودکنترل جهت بهبود مستمر عملکرد کسب‌‌ وکارها و افزایش رضایتمندی مشتریان بر مبنای معیارهای شفاف و قابل سنجش در قالب اعطای ستاره های اینماد (از 2 تا 5 ستاره) طراحی و پیاده سازی شده است. اکنون به مناسبت یک سالگی اجرای این پروژه، نشستی خبری با محوریت این موضوع و ارائه گزارش عملکرد یک ساله اجرای پروژه، با حضور رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، معاونین مربوطه و همچنین حضور فیزیکی/ ویدئوکنفرانسی جمعی از اصحاب رسانه در روز دوشنبه یکم آذرماه برگزار و جهت بهره برداری عمومی، در وب سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (به نشانی ecommerce.gov.ir ) منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است که طبق اعلام قبلی مقرر شده بود که نشست خبری مذکور، در تاریخ یکشنبه 30 آبانماه 1400 برگزار گردد ولی به علت تغییر برنامه، با یک روز تأخیر به روز دوشنبه یکم آذرماه موکول گردید.


٠٩:٣٨ - چهارشنبه ٢٦ آبان ١٤٠٠    /    شماره : ٤٤٣    /    تعداد نمایش : ٢١٦٥