چاپ        ارسال به دوست

ارتقای خدمات پشتیبانی سامانه اینماد با تغییر شماره مرکز تماس به 124
از ابتدای خردادماه 1402؛

ارتقای خدمات پشتیبانی سامانه اینماد با تغییر شماره مرکز تماس به 124

ارتقای خدمات پشتیبانی سامانه اینماد با تغییر شماره مرکز تماس به 124

به منظور ارتقای سطح پاسخگویی، بهبود خدمات پشتیبانی و تسهیل امور برای کسب‌وکارهای اینترنتی و عموم مردم، از ابتدای خردادماه مرکز تماس سامانه اینماد به سرشماره یکپارچه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت (124) منتقل و روز پنج‌شنبه نیز به روزهای پاسخگویی اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، به منظور ارتقای خدمات پشتیبانی، بهبود سطح پاسخگویی و تسهیل امور، از ابتدای خردادماه مرکز تماس سامانه اینماد به سرشماره یکپارچه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل و شماره آن به 124 (داخلی 5) تغییر خواهد یافت. به این ترتیب ضمن افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی مرکز تماس با توجه به قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیرساخت جدید و تغییر ترتیب زیرشاخه‌ها براساس تحلیل فراوانی تماس‌ها در حوزه‌های مختلف، علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه (ساعت 8 تا 17)، روز پنج‌شنبه (ساعت 8 تا 14) نیز به روزهای پاسخگویی اضافه خواهد شد.

به این ترتیب کسب‌وکارهای اینترنتی و عموم مردم در سراسر کشور بدون نیاز به ورود کد، طی ساعات بیان‌شده در تمامی روزهای شنبه تا پنج‌شنبه با شماره‌گیری 124 و انتخاب داخلی 5، می‌توانند در حوزه‌های مختلف شامل ثبت‌نام و اعطای اینماد، پیگیری تیکت و ایمیل، پیگیری اخطار نظارتی و تعلیق، شکایات اینماد و احراز تلفن ثابت خدمات دریافت نمایند.

لازم به ذکر است خرداد سال گذشته نیز طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تشکل‌‌های بخش خصوصی در مرکز تتا برگزار می‌‌شود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد که پیش از آن ساعت 8 تا 14:30 بود، به ساعت 8 تا 17 افزایش یافته بود.

علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.

شماره مرکز تماس سامانه اینماد (بدون نیاز به ورود کد): 124 (داخلی 5)

نشانی سامانه برای ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir


١٠:٠٠ - شنبه ٢٩ ارديبهشت ١٤٠٢    /    شماره : ٥٨٨    /    تعداد نمایش : ١١٦٠٢