تحقق کامل
شاخص های اختصاصی سال 1399 مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
بنابر نتایج ارزیابی عملکرد سال 1399 منتشره توسط
سازمان اداری و استخدامی کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز توسعه تجارت
الکترونیکی موفق به تحقق کامل شاخص های اختصاصی گردیده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت
الکترونیکی، آقای حمیدرضا قربانزاده، معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این
مرکز اعلام داشت فرآیند ارزیابی شاخص های عمومی واختصاصی هر ساله توسط دفتر تحول و
نوسازی اداری براساس مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري و دستورالعمل ابلاغي سازمان
اداری و استخدامی كشور و چک لیست های شاخص هاي عمومي و اختصاصي انجام می شود و فرآیند
آن از طريق سامانه مديريت عملكرد (TESMA) بصورت كاملا الكترونيكي ثبت مي گردد. نتایج
فرآیند این ارزیابی توسط سازمان اداری و استخدامی در جشنواره شهید رجایی اعلام می
گردد.
ایشان افزودند: در همین راستا، دو شاخص اختصاصی
این مرکز عبارتند از شاخص "متوسط مدت
زمان انجام فعالیت ها در زنجیره تجارت فرامرزی" در سطح ملی و شاخص "افزایش
حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) نسبت به سال قبل" که در
سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص،
سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردد. خاطرنشان می
گردد مقایسه امتیاز شاخص های اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال 1399
نسبت به سال 1398 حاکی از رشد چهارده و نیم درصدی و کسب 100 درصد نمره و محقق شدن
کامل شاخص های مذکور می باشد.
جدول
شاخص های اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
عنوان شاخص
|
سقف امتیاز
|
واحد
سنجش
|
هدف
|
عملکرد
|
امتیاز
کسب شده
|
درصد
تحقق
|
افزایش حجم
معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به سال قبل (سامانه ستاد)
|
15
|
درصد
|
30
|
30
|
15
|
100
|
متوسط مدت
زمان انجام فعالیت ها در زنجیره تجارت فرامرزی (شاخص معکوس)
|
10
|
روز
|
3
|
3
|
10
|
100
|