دفتر نوسازی و تحول اداری
وظایف: 1) مطالعه و استقرار نظام ها و سبک های مدیریتی نوین در راستای بهبود مدیریت 2) طراحی تشکیلات و بهبود ساختارهای سازمانی 3) انجام اقدامات لازم برای توسعه مشارکت بخش غیر دولتی و کاهش تصدی ها 4) مهندسی مجدد، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و روش های انجام کار 5) توسعه فناوری اداری و اجرای برنامه های تحقق دولت الکترونیکی با بهره گیری
از خدمات فنی تخصصی واحدهای مربوط 6) تدوین و اجرای برنامه های لازم جهت ارتقاء سطح رضایت مردم و جلب رضایت
ارباب رجوع 7) تدوین برنامه های آموزشی کارکنان مرکز در چارچوب نظام آموزش کارکنان دولت و
نظارت بر حسن اجرای دوره های آموزشی 8) سنجش سطح انگیزش کارکنان و برنامه ریزی لازم جهت ارتقاء آن 9) برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم جهت انتخاب مدیران و کارکنان بر اساس
نظام شایسته سالاری 10) هماهنگی در اجرای برنامه های ارزشیابی کارکنان مرکز 11) گردآوری و جمع بندی آمار نیروی
انسانی و اطلاعات اداری و مدیریتی 12) تدوین و اجرای برنامه های فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای تحقق تحول
اداری 13) انجام امور مربوط به تهیه و تنظیم، تصویب و ابلاغ بودجه مصوب مرکز 14) بررسی دعوتنامه ها و اطلاعیه های مربوط به اجلاس، کنفرانس ها و دوره های
آموزشی سازمان های داخلی یا خارجی و انتخاب افراد واجد شرایط از لحاظ ویژگی های
لازم برای اعزام و معرفی به مقامات ذی ربط و پیگیری اقدامات بعدی |