چاپ        ارسال به دوست

ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو توسط رسانه‌ ها
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی:

ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو توسط رسانه‌ ها

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تأکید کرد:

ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو توسط رسانه‌ ها

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بر ضرورت اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی‌ های الکترونیکی خودرو توسط رسانه ها به عنوان یک ضرورت اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، محمدصادق مفتح در نشست خبری دستاوردهای جدید در حوزه ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو، بیان کرد: فضای سایبری امکانی حائز اهمیت است و توسعه زیرساخت‌ های آن ارتقاء روابط تجاری از سنتی به مدرن را فراهم می سازد.

تقویت ابزارهای زیرساختی فضای سایبری برای ارتقاء خدمات تجاری

وی با بیان اینکه تقویت ابزارهای زیرساختی فضای سایبری امکان انتخاب بیشتری توسط خریدار و به تبع آن ارتقاء خدمات تجاری را به دنبال دارد، گفت: در این راستا توسعه زیرساخت‌ های الکترونیکی نکته ای مهم برای ارتقاء فعالیت‌ های تجاری می باشد که ساماندهی انجام شده در کسب و کارهای نوین در همین راستا است.

محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی

احراز صلاحیت کسب و کار ضرورتی برای اطمینان بخشی به خریدار در فضای مجازی

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تاکید بر اینکه احراز صلاحیت و سلامت کسب و کارهای مجازی ضرورت امروز برای اطمینان بخشی به خریدار است، تصریح کرد: یکسری کالاهای استاندارد وجود دارند، ایجاد سکوها برای عرضه این گونه کالاها بسیار موثر و ابزاری قوی برای ایجاد تعادل قیمتی است و یکی از برنامه‌های ما تمرکز روی این گونه سکوها به عنوان ابزاری برای خرید آسان مردم است.

تمرکز روی احراز صلاحیت‌ها برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ ها

مفتح همچنین با بیان اینکه اما کالاهایی مانند خودرو که امروز موضوع ساماندهی آگهی های الکترونیکی آن مطرح است، پیچیدگی هایی دارند، ادامه داد: برای حذف حضور فیزیکی خریدار باید احراز صلاحیت ‌ها و هویت‌ ها به صورت جدی دنبال شود تا امکان هیچگونه سوءاستفاده وجود نداشته باشد.

اطلاع رسانی دستاوردهای ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو

وی با تشکر از پلتفرم‌های دیوار، با ما و شیپور برای اجرای مجدانه دستورالعمل ساماندهی آگهی‌ های الکترونیکی خودرو بیان کرد: رسانه ها نیز این موضوع را به عنوان یک ضرورت اجتماعی و مطالبه عمومی اطلاع‌ رسانی کنند تا هم دست سودجویان کوتاه شود و هم مردم برای خریدهای خود اطمینان های لازم را داشته باشند.

تقدیر از سه پلتفرم آگهی الکترونیکی توسط قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی

در این نشست با حضور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از مدیران پلتفرم ‌های دیوار، شیپور و باما به سبب تلاش مجدانه برای اجرای دستورالعمل ساماندهی آگهی ‌های الکترونیکی خودرو در پلتفرم‌های خود، تقدیر و تشکر گردید.

این نشست با حضور نمایندگانی از شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بیمه مرکزی، سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و نمایندگان پلتفرم‌ های آگهی الکترونیکی دیوار، شیپور و باما برگزار شد.


١٦:٤٦ - سه شنبه ٥ بهمن ١٤٠٠    /    شماره : ٤٨٣    /    تعداد نمایش : ١٢٥٩