افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد
الکترونیکی (اینماد)
پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به
منظور تسهیل فضای کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و
عموم مردم، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت
الکترونیکی (مرکز تتا)، پیرو درخواست تشکل های بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای
کسب و کار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسب و کارهای اینترنتی و عموم مردم، به
اطلاع فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان محترم حوزه تجارت الکترونیکی می رساند:
طبق مصوبه کارگروه
مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکل های تخصصی حوزه
تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار می شود، با تجهیز منابع
و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد
اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت 8 الی 14:30 بود، از ابتدای
خردادماه به ساعت 8 الی 17 افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان
ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین
ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.
شماره مرکز تماس سامانه اینماد: 54604000 -021
نشانی سامانه برای
ثبت برگه (تیکت): reg.enamad.ir