چاپ        ارسال به دوست

اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی برگزار می گردد
روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی برگزار می گردد

اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی برگزار می گردد

اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی و تجلیل از كسب‌ و‌ كارهای دارای رتبه اعتماد برتر، روز سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، به اطلاع می ‌رساند اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی و تجلیل از كسب‌ و‌ كارهای دارای رتبه اعتماد برتر، با حضور مدیران ارشد وزارت صمت، مركز توسعه تجارت الكترونیكی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان مدیریت صنعتی و مدیران كسب ‌و‌ كارهای الكترونیكی مطرح برگزار می ‌شود.

این رویداد ملی، روز سه شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰، ساعت 16:30 برگزار خواهد شد که به صورت زنده نیز از طریق برخی پلتفرم ‌های آنلاین (نظیر صفحه مربوطه در اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/ec_rating و همچنین وبسایت نمايشگاه مجازي ايران به آدرس https://iranvirtualexpo.com)، قابل مشاهده برای عموم خواهد بود.

لذا از كلیه صاحبان كسب ‌و‌ كارهای الكترونیكی و علاقمندان به این حوزه دعوت بعمل می‌ آید تا در این رویداد ملی به صورت آنلاین شركت نمایند. اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات این رویداد ملی و نحوه شرکت در آن، در وب سایت " رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی" به آدرس ecrating.ir در دسترس می باشد.



١٠:٢٢ - دوشنبه ٢٨ تير ١٤٠٠    /    شماره : ٤٢٤    /    تعداد نمایش : ٩٥٨٥