چاپ        ارسال به دوست

نشست معرفی و آموزش سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو
برگزار شد:

نشست آموزش سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو

برگزار شد:

نشست معرفی و آموزش سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نشست معرفی سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو در روز یکشنبه مورخ 1398/09/17 با حضور آقای امیری سرپرست معاونت تسهیل تجاری و توسعه کاربردها، آقای عسکری مدیر پروژه سامانه، جمعی از کارشناسان سامانه جامع تجارت و نمایندگانی از شرکت های مختلف خودروسازی برگزار گردید.


در ابتدا، آقای امیری به ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات قبلی انجام شده در راستای راه اندازی سامانه و ابعاد مختلف آن پرداختند و سپس با اشاره به نشست قبلی اعلام نمودند که سامانه آماده بهره برداری می باشد.

سپس آقای عسکری، مدیر پروژه سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو تاریخچه ایجاد سامانه و امکانات و اقدامات مورد انجام خودرو سازها را مطرح نمودند که از جمله آنها می توان به توضیح فرآیندهای طراحی شده در سامانه جهت درخواست و اخذ مجوز پیش فروش، نحوه ارسال اطلاعات پیش فروش های انجام شده و همچنین ثبت اطلاعات آماری عملکرد تولید و پیش فروش اشاره نمود.

از مزایای سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو می توان به تسهیل و تسریع در درخواست سیستمی مجوز پیش فروش خودرو به انضمام مستندات مرتبط و دریافت سیستمی مجوزهای پیش فروش خودرو، ارائه آمار پیش فروش های انجام شده و امکان گزارش گیری های متنوع اشاره نمود.

مهمترین اهداف راه اندازی سامانه:

- امکان درخواست و صدور سیستمی مجوز پیش فروش

- امکان دریافت گزارشات سیستمی متنوع

- تسهیل در فرآیندها و کاهش زمان در اخذ مجوز

- امکان ارسال اطلاعات پیش فروش های انجام شده بصورت سیستمی (وب سرویس)

در ادامه، کارشناسان سامانه جامع تجارت توضیحاتی مشروحی را پیرامون نحوه ثبت نام و اخذ شناسه کالا در سامانه جامع تجارت به عنوان گام نخست جهت ورود و بهره برداری از سامانه مدیریت مجوزها و گزارشات پیش فروش خودرو به نمایندگان خودروسازها ارائه نمودند و به سوالات مختلف حاضرین در این خصوص پاسخ دادند.


در نهایت، فرم ها و توضیحات تکمیلی نحوه اقدام در سامانه به حاضرین ارائه و سئوالات مطروحه در این خصوص پاسخ داده شد.


١٥:٢٤ - دوشنبه ١٨ آذر ١٣٩٨    /    شماره : ٣٣٥    /    تعداد نمایش : ٣٦٣٦٤