چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی:

بازدید مقاماتی از قوه قضائیه از غرفه مرکز در نمایشگاه الکامپ

.

بازدید مقاماتی از قوه قضائیه از

غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در چهارمین روز از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، غرفه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی میزبان دو تن از مقامات قوه قضائیه بود.

آقای دکتر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و آقای دکتر مسجدی، رئیس سازمان پزشکی قانونی، از بازدیدکنندگان امروز غرفه مرکز در نمایشگاه الکامپ بودند. در جریان این بازدید، آقای حداد مسئول امور استان های سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به همراه آقای جاهدی از کارشناسان سامانه، توضیحاتی را در خصوص این سامانه به بازدیدکنندگان ارائه دادند. آقای جاهدی در تشریح سامانه بیان داشت: این سامانه بستری است که معاملات بسیار زیادی در کشور اعم از خرید های جزئی، متوسط و مزایده ها در بستر آن انجام می شود. تمام دستگاه های دولتی طبق ماده ۵۰ احکام دائمی و ماده ۱۶۹ مالیات های مستقیم و ماده ۹ برنامه ششم توسعه موظفند معاملات خود را در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام دهند.در این سامانه، دسترسی های قابل توجهی در اختیار نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه به عنوان نهادهای نظارتی گذاشته شده تا از طریق گزارش های مدیریتی بتوانند کلیه معاملات دستگاه های اجرایی در کل کشور را رصد نمایند.

در این گفتگو، سوالاتی نیز توسط آقای دکتر الفت و آقای دکتر مسجدی در خصوص اجرایی شدن سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مطرح شد که توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد به گونه ای که نظر این بزرگواران را به خود جلب کرد و خواستار ارائه گزارشات بیشتری از سامانه به سازمان متبوع خود شدند.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این دوره از نمایشگاه الکامپ، به‏ منظور معرفی خدمات خود در قالب سامانه ‏های ذیل، در سالن شماره 41 (طبقه دوم) پذیرای همه بازدیدکنندگان عزیز می باشد:

- سامانه جامع تجارت

- سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا

- سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه ‏بندی اعتباری

- سامانه شناسه کالا و رهگیری

- سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

- سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

- سامانه گواهی امضای الکترونیکی


١٦:٥١ - يکشنبه ٣٠ تير ١٣٩٨    /    شماره : ٣٠٢    /    تعداد نمایش : ٢٦١٣