چاپ        ارسال به دوست

کسب رتبه اول کیفیت خدمات الکترونیکی در بین دستگاه های تابعه وزارت صمت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی؛

رتبه اول کیفیت خدمات الکترونیکی بین دستگاه های تابعه وزارت صمت

کسب رتبه اول کیفیت خدمات الکترونیکی

در بین دستگاه های تابعه وزارت صمت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیک در بین دستگاه های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، براساس نتایج ارزیابی دوره هفتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، آقای حمیدرضا قربانزاده، معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این مرکز اعلام داشت که پایش و ارزیابی دولت الکترونیکی توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات از سال 1395 آغاز گردیده و هفتمین دوره پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی توسط این شورا با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران در بهار سال 1400 بین 166 دستگاه اجرایی کشور انجام شد که طی آن، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه اول بین دستگاه های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

در هفتمین دوره ارزیابی، مجموعاً 30 شاخص در قالب چهار اولویت سیاستی دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی مورد سنجش قرار گرفت و این مرکز با 23 خدمت و 51 زیرخدمت در آن شرکت داشت. در ارزیابی مذکور که به صورت کشوری انجام گردید، 166 دستگاه اجرایی در قالب 5968 خدمت شناسنامه دار مشمول ارزیابی حضور داشتند که 84 درصد آنها الکترونیکی شده اند و در بین دستگاه ها، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موفق به کسب رتبه سوم کشوری (پس از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فناوری اطلاعات) و رتبه اول در بین دستگاه های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.

از نظر سطح بندی عملکرد دستگاه ها بر اساس درجه کیفی ارائه خدمات الکترونیکی در ارزیابی، میانگین کشوری امتیاز 166 دستگاه اجرایی که در ارزیابی شرکت داشتند، 41 بوده است ولی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با کسب امتیاز 94، در سطح عالی قرار گرفته است.

خاطرنشان می گردد، در خوشه خدمت مرتبط (صنعت و تجارت)، که مشتمل بر 25 دستگاه اجرایی می باشند نیز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی توانسته رتبه اول را کسب نماید.

- دانلود گزارش نتایج ارزیابی دوره هفتم (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی)

- دانلود گزارش نتایج نهایی ارزیابی دوره هفتم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرا یی کشور


٠٩:٥٢ - شنبه ١٦ مرداد ١٤٠٠    /    شماره : ٤٢٨    /    تعداد نمایش : ٤٠٤٣