عنوان خدمت:

 مدیریت مناقصات الکترونیک دولت

 شناسه خدمت:  10011568102

 مشخصات خدمت

شرح خدمت

انجام کلیه مراحل برگزاری مناقصه توسط دستگاه مناقصه گزار و شرکت در مناقصه توسط مناقصه گر و اعلام به برنده، عقد قرارداد و تحویل و پرداخت در این سامانه می باشد.

نوع خدمت

   خدمت به شهروندان (G2C)

  خدمت به کسب و کار (G2B)

  خدمت به دیگردستگاه های دولتی (G2G)

نوع مخاطبین

- کلیه دستگاه های اجرایی موضوع بند ب ماده 1 قانون برگزاری مناقصات

- کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی طرف  مناقصه

مدارک لازم برای انجام خدمت

 ثبت نام دستگاه اجرایی:

 1- معرفی نامه رابط دستگاه اجرایی از سمت مقام مسئول

2-مشخصات کاربری رابط دستگاه دریافت شده از طریق یکی از دو روش مراجعه حضوری یا پست الکترونیکی

اطلاعات مورد نیاز که به شرح ذیل می باشد:

مشخصات دستگاه اجرایی، اطلاعات نقش های دستگاه، حساب های مورد استفاده در معاملات دستگاه اجرایی و مشخصات صاحبان امضای مجاز و سقف برداشت

ثبت نام تأمین کنندگان/مناقصه گران :

مدارک مورد نیاز تامین کنندگان و مناقصه گران حقیقی:

1. فرم­تكميل ­شده­درخواست ثبت نام تامین­کننده­ و مناقصه­ گر (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کدرهگيری)فقط برای ثبت نام غيرحضوری(

2. اصل و کپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول

3. یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )

4. اصل­­ و کپی حداقل یکی­ازمجوزهای اخذ شده در راستای فروش کالا یا ارائه خدمت با توجه به موارد اظهار شده در فرم ثبت­نام

5. نامه معرفي فرد مسئول تامین کننده و مناقصه گر توسط كليه شرکاء (در صورت تعدد شرکاء).

6. سند تأیید شده "شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت او درصفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه گواهی امضای محضری فرد مسئول نیز ضروری می باشد.) در صورت تأیید سند با درج امضای الکترونیکی در فرم ثبت نام، نیازی به ارائه این بند نیست.

7. فیش واریزی به مبلغ 000/500 ریال

8. ارائه مدرکی دال بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک مربوطه برای شماره حسابی که در پروفایل ثبت می گردد.

9. مراجعه به آدرس https://eproc.setadiran.ir/eproc/digitalSignatureGuide.do درسايت­سامانه جهت­ دريافت اطلاعات لازم­برای­اقدام مقتضی جهت اخذگواهی­امضای­الكترونيكی (دریافت گواهی برای کاربر مناقصه گر اجباری می باشد.)

مدارک مورد نیاز تامین کنندگان و مناقصه گران حقوقی:

1. فرم­تكميل­شده­درخواست ثبت نام تامین­کننده ­و مناقصه­ گر (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کدرهگيری )فقط برای ثبت نام غيرحضوری(

2. اصل و کپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول

3. اصل و کپی حداقل یکی از مجوزهای اخذ شده در راستای فروش کالا یا ارائه خدمت با توجه به موارد اظهار شده در فرم ثبت نام

4. یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )

5. اصل و کپی گواهی اخذ کد اقتصادی

6. اصل و کپی اساسنامه، روزنامه رسمي ثبت شركت با آخرين تغييرات و معرفی صاحبان امضاء ممهور به مهر تأمین کننده/مناقصه گر

7. اصل و کپی گواهی ثبت شرکت

 8. نامه معرفي فرد مسئول تامین کننده و مناقصه گر توسط كليه صاحبان امضاء (در صورت تعدد صاحبان امضاء).

9. سند تأیید شده"شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت او درصفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه گواهی امضای محضری فرد مسئول نیز ضروری می باشد.) در صورت تأیید سند با درج امضای الکترونیکی در فرم ثبت نام، نیازی به ارائه این بند نیست.

10. فیش واریزی به مبلغ 700000 ریال

مراجعه به آدرس https://eproc.setadiran.ir/eproc/digitalSignatureGuide.do در سايت سامانه جهت دريافت اطلاعات لازم برای اقدام مقتضی جهت اخذ گواهی­مهر­سازمانی کاربر(برای­مناقصه­گراجباری است)

 جزییات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان                

  600 دستگاه اجرایی در حوزه مناقصه در:  ماه        فصل    سال 

 

3000 تأمین کننده/مناقصه گر  در:  ماه         فصل      سال    

 

(آمار ارائه شده مربوط به سال 97 است)

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

ثبت نام تأمین کنندگان/ مناقصه گران: یک ساعت

ثبت نام دستگاه اجرایی مناقصه گزار: یک روز

 ادامه فرآیند مناقصه بسته به نوع و ماهیت مناقصه ها متفاوت است.

تواتر

     یکبار برای همیشه     1بار در:   ماه         فصل    سال 

تأمین کننده/مناقصه گر باید هرسال عضویت را با پرداخت حق عضویت تمدید کنند

تعداد بار مراجعه حضوری

- ثبت نام تأمین کننده/مناقصه گر: یکبار برای همیشه

- ثبت نام دستگاه اجرایی: الزامی برای مراجعه حضوری وجود ندارد.

هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مبلغ(مبالغ)

شماره حساب (های) بانکی

پرداخت بصورت الکترونیک

- هزینه ثبت نام تأمین کننده/ مناقصه گر عبارتند از:

000/ 500 ریال برای کاربر حقیقی

000/ 700 ریال برای کاربر حقوقی

- هزینه کارمزد: در صورت برنده شدن مناقصه گر در مناقصه می بایست کارمزد سامانه را طبق مصوبه سازمان حمایت به شرح ذیل پرداخت کند:

- معاملات بزرگ تا پنج برابر نصاب معاملات متوسط: نسبت به مازاد نصاب معاملات متوسط حداکثر دو دهم (0.2) درصد از هر معامله

- معاملات بزرگ بیش از پنج برابر نصاب معاملات متوسط: نسبت به مازاد پنج برابر نصاب معاملات متوسط حداکثر یک دهم (0.1) درصد از هر معامله

پرداخت نقدی حق عضویت و کارمزد:

شماره حساب 1902594184 نزد بانک ملت شعبه نارنجستان کد 65359 به نام شرکت بهسازان ملت

 

نحوه دسترسی به خدمت

آدرس دقیق و مستقیم خدمت در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

http://www.setadiran.ir

 

https://etend.setadiran.ir/etend/index.action

مشاهده متن کامل شناسنامه