- ثبت نام دستگاه
اجرایی:
1- معرفی نامه رابط
دستگاه اجرایی از سمت مقام مسئول
2-مشخصات کاربری رابط دستگاه دریافت شده از طریق یکی از دو
روش مراجعه حضوری یا پست الکترونیکی
3-اطلاعات مورد نیاز که به شرح ذیل می باشد:
مشخصات دستگاه اجرایی، اطلاعات نقش
های دستگاه، حسابهای مورد استفاده در معاملات دستگاه اجرایی و مشخصات صاحبان امضای
مجاز و سقف برداشت
- ثبت نام تأمین کنندگان/مناقصه گران :
مدارک
مورد نیاز تامین
کنندگان و مناقصه گران حقیقی:
1.
فرمتكميلشدهدرخواست ثبت نام تامینکنندهومناقصهگر(فقط
برای ثبت نام حضوری)وياارائه کدرهگيری)فقط برای ثبت نام غيرحضوری(
2.
اصل وکپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول
3.
یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )
4.
اصلو کپی حداقل یکیازمجوزهای اخذ شده در راستای فروش کالا یا ارائه خدمت با
توجه به موارد اظهار شده در فرم ثبتنام
5.
نامه معرفي فرد مسئول تامین کننده و مناقصه گر توسط كليه شرکاء (در صورت تعدد
شرکاء).
6.
سند تأیید شده "شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت او درصفحه آخر ضروری می باشد.
در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه گواهی امضای محضری فرد
مسئول نیز ضروری می باشد.) در صورت تأیید سند با درج امضای الکترونیکی در فرم
ثبت نام، نیازی به ارائه این بند نیست.
7.
فیش واریزی به مبلغ 000/500 ریال
8.
ارائه مدرکی دال بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک
مربوطه برای شماره حسابی که در پروفایل ثبت می گردد.
9.
مراجعه به آدرس
https://eproc.setadiran.ir/eproc/digitalSignatureGuide.do
درسايتسامانه جهت دريافت اطلاعات لازمبرایاقدام مقتضی جهت اخذگواهیامضایالكترونيكی (دریافت
گواهی برای کاربر مناقصه گر اجباری می باشد.)
مدارک
مورد نیاز تامین
کنندگان و مناقصه گران حقوقی:
1. فرم تكميل شده درخواست ثبت نام تامین کننده و مناقصه گر (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کد
رهگيری )فقط برای ثبت
نام غيرحضوری(
2. اصل وکپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول
3. اصل و کپی حداقل یکی از مجوزهای اخذ شده در راستای فروش کالا
یا ارائه خدمت با توجه به موارد اظهار شده در فرم ثبت نام
4. یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )
5. اصل وکپی گواهی اخذکد اقتصادی
6. اصل وکپی اساسنامه، روزنامه رسمي ثبت شركت با آخرين تغييرات و
معرفی صاحبان امضاء ممهور به مهر تأمین کننده/مناقصه گر
7. اصل وکپی گواهی ثبت شرکت
8. نامه معرفي فرد مسئول
تامین کننده و مناقصه گر توسط كليه صاحبان امضاء(در صورت تعدد صاحبان امضاء).
9. سند تأیید شده "شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات
الکترونیکی دولت ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت او درصفحه
آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه
گواهی امضای محضری فرد مسئول نیز ضروری می باشد.) در صورت تأیید سند با درج
امضای الکترونیکی در فرم ثبت نام، نیازی به ارائه این بند نیست.
10. فیش واریزی به مبلغ 700000 ریال
11. مراجعه به آدرس https://eproc.setadiran.ir/eproc/digitalSignatureGuide.do در سايت سامانه جهت دريافت اطلاعات لازم برای اقدام مقتضی جهت اخذ گواهیمهرسازمانی کاربر(برایمناقصهگراجباری
است)
|