ثبت نام دستگاه اجرایی:
1- معرفی نامه رابط
دستگاه اجرایی از سمت مقام مسئول
2-مشخصات کاربری
رابط دستگاه دریافت شده از طریق یکی از دو روش مراجعه حضوری یا پست الکترونیکی
اطلاعات مورد نیاز
که به شرح ذیل می باشد:
مشخصات دستگاه اجرایی، اطلاعات نقش های دستگاه، حسابهای مورد استفاده در معاملات
دستگاه اجرایی و مشخصات صاحبان امضای مجاز و سقف برداشت
1- ثبت نام مزایده گران:
اشخاص حقیقی یا حقوقی شرکت کننده در مزایده پس از ثبت نام در سامانه تدارکات
الکترونیکی دولت و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور قادر به شرکت در مزایده ها در
بستر سامانه می باشند. مدارک مورد نیاز:
مدارک مورد نیاز مزایده گران حقیقی:
2- فرم تكميل شده
درخواست ثبت نام مزايده گران (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کدرهگيری (فقط برای ثبت نام غيرحضوری)
3- اصل وکپی كارت
شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول
4- یک قطعه عکس 4×3
از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )
5- سند تأیید شده
"شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران"
(درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت در صفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه
این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه اصل گواهی صحت امضای محضری فرد مسئول
ضروری می باشد.)
6- ارائه مدرکی دال
بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک مربوطه برای شماره حسابی
که در پروفایل ثبت می گردد.
7- مراجعه به آدرس
https://www.setadiran.ir/setad/cms/digitalSign در سايت سامانه جهت دريافت اطلاعات لازم برای
اقدام مقتضی جهت اخذ
گواهی امضایالكترونيكی
مدارک مورد نیاز
مزایده گران حقوقی:
8- فرم تكميل شده
درخواست ثبت نام مزايده گران (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کد
رهگيری (فقط برای ثبت نام غيرحضوری)
9- اصل وکپی كارت
شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول
10- یک قطعه عکس 4×3
از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )
11- اصل وکپی
گواهی اخذکد اقتصادی
12- اصل وکپی
اساسنامه، روزنامه رسمي ثبت شركت به همراه آگهی آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره و
نوع شرکت و تغییر شماره ثبت شرکت (در صورت وجود)
13- اصل وکپی
گواهی ثبت شرکت
14- نامه معرفي نماينده تام
الاختيار(فرد مسئول) مزايده گر توسط كليه صاحبان امضاء(در صورت تعدد صاحبان
امضاء). لازم است طبق نمونه ارائه شده در سامانه در سربرگ شركت و با امضا صاحبان
امضا و مهر شركت تهيه گردد. ضمناهمان فرد مسئول بايدنسبت به دريافت گواهي امضاي
الكترونيكي افراد مستقل اقدام نمايد.
15- سند تأیید شده
"شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران"
(درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت در صفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه
این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه اصل گواهی صحت امضای محضری فرد مسئول
نیز ضروری می باشد.)
16- ارائه مدرکی دال
بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک مربوطه برای شماره حسابی
که در پروفایل ثبت می گردد.
17- مراجعه به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms/digitalSign در
سايت سامانه جهت دريافت اطلاعات لازم برای اقدام مقتضی جهت اخذ گواهی مهر سازمانی کاربر
|