عنوان خدمت:

 مدیریت مزایده های الکترونیکی دولت

 شناسه خدمت:  10011568100

 

 

 

شرح خدمت

انجام کلیه مراحل مزایده توسط دستگاه مزایده گزار و شرکت در مزایده توسط مزایده گر و اعلام به برنده ، عقد قرارداد، تحویل و پرداخت در این سامانه امکان پذیر می باشد.

 

نوع خدمت

    خدمت به شهروندان (G2C)

   خدمت به کسب و کار (G2B)

  خدمت به دیگردستگاه های دولتی (G2G)

نوع مخاطبین

1- کلیه دستگاه های اجرایی موضوع بند ب ماده 1 قانون برگزاری مناقصات

-2  کلیه  اشخاص حقیقی یا حقوقی طرف مزایده

 

مدارک لازم برای انجام خدمت

ثبت نام دستگاه اجرایی:

1- معرفی نامه رابط دستگاه اجرایی از سمت مقام مسئول

2-مشخصات کاربری رابط دستگاه دریافت شده از طریق یکی از دو روش مراجعه حضوری یا پست الکترونیکی

اطلاعات مورد نیاز که به شرح ذیل می باشد:

مشخصات دستگاه اجرایی، اطلاعات نقش های دستگاه، حسابهای مورد استفاده در معاملات دستگاه اجرایی و مشخصات صاحبان امضای مجاز و سقف برداشت

1- ثبت نام مزایده گران: اشخاص حقیقی یا حقوقی شرکت کننده در مزایده پس از ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور قادر به شرکت در مزایده ها در بستر سامانه می باشند. مدارک مورد نیاز:

مدارک مورد نیاز مزایده گران حقیقی:

2- فرم تكميل شده درخواست ثبت نام مزايده گران (فقط برای ثبت نام حضوری)  و يا ارائه کدرهگيری (فقط برای ثبت نام غيرحضوری)

3- اصل وکپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول

4- یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )

5- سند تأیید شده "شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت در صفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه اصل گواهی صحت امضای محضری فرد مسئول ضروری می باشد.)

6- ارائه مدرکی دال بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک مربوطه برای شماره حسابی که در پروفایل ثبت می گردد.

7- مراجعه به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms/digitalSign  در سايت سامانه جهت­ دريافت اطلاعات لازم­ برای ­اقدام مقتضی جهت اخذ گواهی ­امضای­الكترونيكی

مدارک مورد نیاز مزایده گران حقوقی:    

8- فرم تكميل شده درخواست ثبت نام مزايده گران (فقط برای ثبت نام حضوری) و يا ارائه کد رهگيری (فقط برای ثبت نام غيرحضوری)

9- اصل وکپی كارت شناسائي ملي و شناسنامه فرد مسئول

10- یک قطعه عکس 4×3 از فرد مسئول ( جديد، تمام رخ، ساده )

11- اصل وکپی گواهی اخذکد اقتصادی

12- اصل وکپی اساسنامه، روزنامه رسمي ثبت شركت به همراه آگهی آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره و نوع شرکت و تغییر شماره ثبت شرکت (در صورت وجود)

13- اصل وکپی گواهی ثبت شرکت

 14- نامه معرفي نماينده تام الاختيار(فرد مسئول) مزايده گر توسط كليه صاحبان امضاء(در صورت تعدد صاحبان امضاء). لازم است طبق نمونه ارائه شده در سامانه در سربرگ شركت و با امضا صاحبان امضا و مهر شركت تهيه گردد. ضمناهمان فرد مسئول بايدنسبت به دريافت گواهي امضاي الكترونيكي افراد مستقل اقدام نمايد.

15- سند تأیید شده "شرایط و ضوابط استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ایران" (درج امضای فرد مسئول و درج اثر انگشت در صفحه آخر ضروری می باشد. در صورت ارائه این سند توسط شخصی غیر از فرد مسئول، ارائه اصل گواهی صحت امضای محضری فرد مسئول نیز ضروری می باشد.)

16- ارائه مدرکی دال بر تعلق شماره حساب به متقاضی ثبت نام (حقیقی/حقوقی) از بانک مربوطه برای شماره حسابی که در پروفایل ثبت می گردد.

17- مراجعه به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms/digitalSign در سايت سامانه جهت دريافت اطلاعات لازم برای اقدام مقتضی جهت اخذ گواهی مهر سازمانی کاربر

 

 

جزییات خدمت

آمار تعداد خدمت گیرندگان

800 مزایده گر در: ماه        فصل          سال   

 

400 دستگاه اجرایی در:  ماه        فصل          سال   

آمار ارائه شده مربوط به سال 1397 می باشد.

 

متوسط مدت زمان ارایه خدمت:

ثبت نام مزایده گر: 1 ساعت

ثبت نام دستگاه اجرایی: 1 روز 

ادامه فرآیند مزایده بسته به نوع و ماهیت مزایده ها متفاوت است.

 

تواتر

  یکبار برای همیشه   1  بار در:       ماه         فصل           سال 

 

تعداد بار مراجعه حضوری

- ثبت نام مزایده گران : 1 بار

- ثبت نام دستگاه اجرایی: الزامی برای مراجعه حضوری وجود ندارد.

 

هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان

مبلغ(مبالغ)

شماره حساب (های) بانکی

پرداخت بصورت الکترونیک

 

- در صورت برنده شدن مزایده گر در مزایده می بایست کارمزد سامانه را طبق مصوبه سازمان حمایت به شرح ذیل پرداخت کند: معاملات کوچک و متوسط : حداکثر نیم (۰.۵) درصد از مبلغ هر معامله

- معاملات بزرگ تا پنج برابر نصاب معاملات متوسط : نسبت به مازاد نصاب معاملات متوسط حداکثر دو دهم (0.2) درصد از هر معامله

- معاملات بزرگ بیش از پنج برابر نصاب معاملات متوسط : نسبت به مازاد پنج برابر نصاب معاملات متوسط حداکثر یک دهم (0.1) درصد از هر معامله

شماره حساب 1902594184 نزد بانک ملت شعبه نارنجستان کد 65359 به نام شرکت بهسازان ملت

 

 

 نحوه دسترسی به خدمت

آدرس دقیق و مستقیم خدمت در وبگاه در صورت الکترونیکی بودن همه یا بخشی از آن

 

www.setadiran.ir

eauc.setadiran.ir

 

مشاهده متن کامل شناسنامه